Regulamin świadczenia usług
Postanowienia ogólne
-
Niniejszy serwis ma na celu ułatwienie procesu zakupu i rezerwacji usług zdalnych oraz wybranych elementów oferty Neosmart sp. z o.o.
-
Dane podawane w formularzu zakupowym są przetwarzane wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do realizacji procesu zakupowego . Administratorem danych osobowych jest Neosmart sp. z o.o. z siedzibą w Częstochowie, ul. Batalionów Chłopskich 60/62. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 23 ust. 1 pkt 3 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 2002 r. nr 101 poz. 926, z późn. zmian.).
-
Podanie danych jest dobrowolne. Użytkownik serwisu ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich aktualizowania oraz żądania ich usunięcia.
-
Realizacja procesu zakupowego oznacza akceptację przez Klienta w całości niniejszego regulaminu oraz cen prezentowanych na stronie internetowej.
-
Realizujący usługę nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w dostępie do sieci Internet wynikający z awarii lub przypadków wadliwego funkcjonowania systemów informatycznych będących poza jego wpływem.
-
Odpowiedzialność realizującego usługę ograniczona jest wyłącznie do wysokości ustalonego wcześniej wynagrodzenia za usługę.
Warunki realizacji usług
-
Warunkiem koniecznym do realizacji usługi jest aktywny dostęp komputera Klienta do sieci Internet, oraz instalacja aplikacji umożliwiającej realizację połączenia zdalnego.
-
Realizujący usługę nie podejmuje działań innych, niż związane bezpośrednio z udzieleniem pomocy w zakresie opisanym w zgłoszeniu. Klient oświadcza, że jest uprawniony do dysponowania komputerem i zasobami komputerowymi, na którym będzie wykonywana usługa.
-
Klient oświadcza, że posiada kopię zapasową, która umożliwi w razie konieczności odtworzenie stanu sprzed realizacji usługi.
-
Klient zobowiązuje się, że będzie obecny przy komputerze, na którym będzie wykonywana usługa.
Płatności i rozliczenia
-
Za wykonaną usługę Neosmart Sp. z o.o. wystawia fakturę VAT i przesyła na adres e-mail podany przez Klienta.
-
Klient ma prawo do reklamacji usługi, wysyłając swoje zastrzeżenia do 48 godzin od jej wykonania na adres: biuro@neosmart.pl.
-
Wszelkie spory związane z działaniem usługi pomocy będą rozstrzygane przez właściwe sądy powszechne właściwe dla siedziby Neosmart Sp. z o.o.
-
W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie odpowiednie przepisy obowiązującego powszechnie prawa.