Pracownicze Plany Kapitałowe to nowy, obowiązkowy z punktu widzenia pracodawcy, a dobrowolny dla pracownika, system długotrwałego oszczędzania, którego celem jest gromadzenie dodatkowych środków pieniężnych na poczet przyszłych emerytur. Dowiedz się, jak przygotować firmę do wprowadzenia Pracowniczych Planów Kapitałowych.
3 elementy wdrożenia PPK
Analiza przedwdrożeniowa
Wybór instytucji finansowej
Wpłaty i bieżące utrzymanie programu PPK

Chcesz wiedzieć więcej? Obejrzyj webinarium
Przedstawiciele instytucji finansowej oraz oprogramowania ERP, spotkali się, aby rozwiać Twoje wątpliwości dotyczące PPK:
Jak przygotować firmę do wdrożenia pracowniczych planów kapitałowych?
Podmioty uczestniczące w procesie: przedsiębiorca, instytucja finansowa, państwo, portal PPK – omówienie procesu PPK a nowy pracownik
PPK a urlop macierzyński/wychowawczy