Pracownicze Plany Kapitałowe

Pracownicze Plany Kapitałowe to nowy, obowiązkowy z punktu widzenia pracodawcy, a dobrowolny dla pracownika, system długotrwałego oszczędzania, którego celem jest gromadzenie dodatkowych środków pieniężnych na poczet przyszłych emerytur. Dowiedz się, jak przygotować firmę do wprowadzenia Pracowniczych Planów Kapitałowych. 


3 elementy wdrożenia PPK 

  • Analiza przedwdrożeniowa 

  • Wybór instytucji finansowej

  • Wpłaty i bieżące utrzymanie programu PPK 



Chcesz wiedzieć więcej? Obejrzyj webinarium 


Przedstawiciele instytucji finansowej oraz oprogramowania ERP, spotkali się, aby rozwiać Twoje wątpliwości dotyczące PPK:

  • Jak przygotować firmę do wdrożenia pracowniczych planów kapitałowych?

  • Podmioty uczestniczące w procesie: przedsiębiorca, instytucja finansowa, państwo, portal PPK – omówienie procesu PPK a nowy pracownik

  • PPK a urlop macierzyński/wychowawczy