Zautomatyzuj działania, które dotychczas wymagały akcji użytkownika, zmniejsz pracochłonności obsługi ważnych czynności i wyeliminuj ryzyko błędów!

enova365 Harmonogram zadań to część systemu, dzięki której akcje dotychczas wykonywane przez użytkownika będą inicjowane w określonym czasie lub w momencie wystąpienia konkretnego zdarzenia w systemie enova365.
Harmonogram zadań
cyklicznie sprawdza, czy w bazie danych istnieją konkretne zadania do wykonania.
wskazuje na zadanie oraz uwzględnia harmonogram, według którego ma być wywoływane.
zmniejsza pracochłonności obsługi ważnych czynności, liczbę błędów użytkowników przyspiesza przepływ dokumentów i procedur pomiędzy różnymi działami i pracownikami w organizacji.
Funkcjonalność modułu enova365 Harmonogram zadań:
Dwoma kluczowymi pojęciami w Harmonogramie Zadań są wyzwalacze i akcje:
wyzwalacz: powoduje uruchomienie zadania,
akcja: jest pracą wykonywaną po uruchomieniu zadania.
Przykładowe zadania wykonywane przez Harmonogram Zadań (wymaga uprawnień do innych modułów enova365, w których realizowane są poniższe czynności):
wysyłka powiadomień o niezapłaconych fakturach do dłużników,generowanie raportów np. na koniec miesiąca,powiadomienia o wykonaniu zadania (sms/e-mail),
wysyłka zdefiniowanych życzeń/podziękowań,automatyczne uruchomienie procesu tworzenia nowego newslettera,
przypomnienie o zbliżającym się terminie,
automatyczna aktualizacja kursów walut,
weryfikacja danych z RCP z nieobecnościami i spóźnieniami,automatyczny import danych z plików,
automatyczna kopia bezpieczeństwa bazy danych,wykonywanie zdjęć danych (kostek analitycznych) w celu aktualizacji bazy analitycznej.