Smart neoMobile


 

Logika działania:

 

Z poziomu dowolnego urządzenia mobilnego (telefon, tablet), użytkownik ma dostęp do listy dokumentów przesyłanej z systemu ERP. 


Lista może być w ten sposób dodatkowo obsługiwana przez mobilnych pracowników, którzy mają możliwość uzupełniania pozycji np. o zdjęcia lub dodatkowe opisy.

 

Przykładowo rejestrowane przez pracowników biurowych zlecenia serwisowe, pojawiają się na liście aplikacji. Pracownik fizycznie przyjmujący dany towar może wykonać dodatkowe zdjęcia i opisy, które są dostępne do operatorów systemu ERP.

Umożliwia: Wykonywanie i przypisywanie zdjęć oraz dodatkowych opisów do listy dokumentów (zlecenia, zamówienia, inne) pobieranych z systemu ERP

  • Rozwiązanie do pracy na:  telefonach,tabletach (Android)

  • Kluczowa zaleta: Szybka komunikacja z biurowym systemem ERP. Łatwe przypisywanie dodatkowych danych (np. zdjęć) do głównej listy dokumentów. 

  • Integracja: enova365 oraz inne systemy ERP