1.
Każdego dnia realizujemy usługi online o różnej skali zaawansowania:
od bieżącego wsparcia, po zaawansowane rozwiązania programistyczne.
2.
Specjalizujemy się w zaawansowanej obsłudze enova365.
W przypadku innych systemów ERP lub usług, zapytaj: mail, chat, telefon
3.
Przy zakupie usługi/konsultacji możesz skorzystać z promocji:
"Poznajmy się" dla firm rozpoczynających współpracę.
4.
Płatności: w zależności od potrzeby i charakteru usługi można skorzystać:
z szybkiej ścieżki (Przelewy24) lub standardowej (formularz i proforma)
5.
Po otrzymaniu danych z formularza ustalimy termin usługi.
Możesz wcześniej ustalić termin i zakres usługi: (mail, telefon,czat)
6.
Realizację potwierdzi mail z informacją o dacie, zakresie, czasie usługi, oraz fakturą vat.
W przypadku Pakietów, raz w miesiącu przesyłamy kompleksowe zestawienie zrealizowanych usług.
7.
Po przetestowaniu naszej wiedzy oferujemy kompleksową współpracę: umowy, pakiety,
oraz możliwość korzystania z promocji i innych dogodnych form finansowania inwestycji.
enova365 Księga Handlowa przeznaczona jest do księgowania w oparciu o plan kont. To ergonomiczne i nowoczesne narzędzie dla księgowych, które pozwala ewidencjonować dokumenty i sporządzać deklaracje oraz sprawozdania bieżące i okresowe.
Przykładowe elementy praktycznego szkolenia:
-
Ewidencja dokumentów – automatyczne przeksięgowanie dokumentów do dziennika.
-
Zestawienie sald i obrotów – przeglądanie sald i obrotów kont syntetycznych i analitycznych oraz zapisów na kontach za dowolny okres. Przy wyliczaniu stanów kont uwzględniane mogą być zapisy dokonywane w buforze dziennika księgowań.
-
Deklaracje – zaliczki na podatek dochodowy na zasadach ogólnych, liniowych, CIT -8 sporządzane są automatycznie w oparciu o zdefiniowane zestawienia księgowe.
-
eDeklaracje – możliwość wysyłania do systemu podatkowego elektronicznych deklaracji opatrzonych podpisem kwalifikowanym lub podpisem niekwalifikowanym (bez konieczności posiadania tzw. kwalifikowanego podpisu elektronicznego; dotyczy to deklaracji VAT-7, VAT-7K, VAT-7D składanych przez osoby fizyczne). Są ewidencjonowane w systemie wraz historią transmisji oraz uzyskanym urzędowym potwierdzeniem odbioru.
-
Schematy księgowe – definiowalne mechanizmy automatyzujące tworzenie dekretów księgowych do różnych typów i definicji dokumentów. Schematy księgowań są budowane przez użytkownika w oparciu o plan kont.
-
Bufor księgowań – jest rodzajem notatnika, w którym ewidencjonujemy dokumenty czy zapisy księgowe. Może on mieć kilka stanów np. dokument wprowadzony lub dokument do wyjaśnienia i pozwala efektywnie zarządzać dokumentami, które wpłynęły do księgowości. Ponadto Bufor daje możliwość dokonywania zapisów w wielu okresach sprawozdawczych.
-
Ewidencja Środków Pieniężnych – pozwala zaprezentować prognozę płatności w oparciu o terminy płatności w wybranym okresie czasu oraz wprowadzić plany przepływów finansowych na dany okres w ujęciu globalnym oraz szczegółowym.
-
Ewidencja dokumentów i ewidencja VAT – ewidencjonuje dokumenty, które podlegają księgowaniu, w tym zarówno faktury VAT, jak i memoriały, listy płac, polisy ubezpieczeniowe, dokumenty amortyzacji itp. Szczególną formą rejestracji dokumentów jest przejrzysta ewidencja VAT zakupów i sprzedaży.
-
Mechanizm umożliwiający automatyczne i ręczne tworzenie korekt z tytułu złych długów.
-
Import dokumentów z zewnątrz do księgowości – import dokumentów zakupu, sprzedaży, raportów kasowych i wyciągów bankowych oraz dokumentów magazynowych z plików w formacie txt i xml (po zainstalowaniu dodatku enova365 Importy Księgowe dostępny jest również import dokumentów z plików w formacie enovaTXT.
-
Wielooddziałowość – możliwość prowadzenia pełnej księgowości także w firmach, które posiadają wielopoziomową strukturę oddziałów, aplikacja pozwala na definiowanie odrębnych uprawnień dla poszczególnych oddziałów