Smart neoInfo
Logika działania:
Aplikacja internetowa usprawnia procesy związane z obsługą zgłoszeń serwisowych.
Dzięki możliwości dołożenia procedur, przewodników, rozwiązań najczęściej spotykanych problemów, system eliminuje sporą ilość niezasadnych zgłoszeń serwisowych.
Dodatkowo aplikacja jest źródłem informacji o problemach z którymi spotykają się klienci (poprawa jakości), statystyki itp.
-
Rozwiązanie do pracy na: komputerach, tabletach
-
Kluczowa zaleta: eliminacja wielu niezasadnych zgłoszeń serwisowych, poprawa jakości komunikacji z klientem, zwrotne informacje o problemach z jakimi spotykają się klienci końcowi.
-
Integracja: systemy ERP
Przykładowy sposób działania:
Od strony administratora:
-
Tworzy opisy rozwiązań do najbardziej popularnych problemów serwisowych zgłaszanych przez klientów (opisy, zdjęcia, procedury postępowania).
-
Widzi listę zgłoszeń serwisowych osób które nie znalazły rozwiązania problemu na stronie.
-
Kontaktuje się z klientem lub przekazuje temat do systemu ERP.
-
Ma również dostęp do pełnych statystyk zgłoszeń.
Od strony klienta:
-
Widzi zestawienie najczęstszych zgłoszeń problemów reklamacyjnych.
-
Ma dostęp do procedur, instrukcji rozwiązań.
-
W przypadku braku rozwiązania problemu, generuje zgłoszenie serwisowe, opisuje problem, dołącza zdjęcia, informacje o numerze seryjnym produktu itp.
-
Zwrotnie na maila dostaje kolejne informacje o realizowanym zgłoszeniu.
-
Platforma wielojęzyczna