Smart neoInfo


 

Logika działania:

 

Aplikacja internetowa usprawnia procesy związane z obsługą zgłoszeń serwisowych.

Dzięki możliwości dołożenia procedur, przewodników, rozwiązań najczęściej spotykanych problemów, system eliminuje sporą ilość niezasadnych zgłoszeń serwisowych.

Dodatkowo aplikacja jest źródłem informacji o problemach z którymi spotykają się klienci (poprawa jakości), statystyki itp.

  • Rozwiązanie do pracy na: komputerach, tabletach

  • Kluczowa zaleta: eliminacja wielu niezasadnych zgłoszeń serwisowych, poprawa jakości komunikacji z klientem, zwrotne informacje o problemach z jakimi spotykają się klienci końcowi.

  • Integracja:  systemy ERP

Przykładowy sposób działania:

 

Od strony administratora:

 

  • Tworzy opisy rozwiązań do najbardziej popularnych problemów serwisowych zgłaszanych przez klientów (opisy, zdjęcia, procedury postępowania).

 

  • Widzi listę zgłoszeń serwisowych osób które nie znalazły rozwiązania problemu na stronie.

 

  • Kontaktuje się z klientem lub przekazuje temat do systemu ERP.

  • Ma również dostęp do pełnych statystyk zgłoszeń.

 

Od strony klienta:

 

  • Widzi zestawienie najczęstszych zgłoszeń problemów reklamacyjnych.

  • Ma dostęp do procedur, instrukcji rozwiązań.

  • W przypadku braku rozwiązania problemu, generuje zgłoszenie serwisowe, opisuje problem, dołącza zdjęcia, informacje o numerze seryjnym produktu itp.

  • Zwrotnie na maila dostaje kolejne informacje o realizowanym zgłoszeniu.

  • Platforma wielojęzyczna