Smart neoB2B
Logika działania:
Webowy panel B2B usprawnia proces realizacji zamówień za pośrednictwem Internetu.
Składa się z dwóch podstawowych elementów:
panelu B2B przeznaczonego do realizacji zamówień, oraz panelu administratora, który umożliwia konfigurację współpracującego ERP.
-
Rozwiązanie do pracy na: na komputerach/laptopach/tabletach
-
Kluczowa zaleta: Informacje zawarte w Panelu B2B są odwzorowaniem danych z systemu ERP, dzięki czemu klient ma dostęp do bieżących danych na temat: statusu realizacji zamówienia, stanów oraz cen asortymentu, historii zakupów faktur i wielu innych, aktualnych informacji. Panel ma możliwość modyfikacji pod dedykowane dla branży potrzeby klientów.
-
Integracja: systemy ERP

Możliwość kontrahenta:
• Wyświetlanie bieżącego stanu magazynowego towarów
• Wyświetlania informacji na temat dowolnego produktu (nazwa, grupa, cena, opis, atrybuty, zdjęcia, dostępność itp.)
• Złożenia zamówienia na dany towar.
• Sprawdzenia statusu realizacji zamówienia.
• Sprawdzenia stanu limitu kredytu kupieckiego.
• Pobranie faktury zakupu.
Możliwość kontrahenta:
-
Obsługi Panelu w różnych językach i walutach.
-
Wygodnego filtrowania list
-
Korzystania z indywidualnych bądź ogólnych promocji,
-
Zamawiania produktów przygotowanych tylko dla danego Kontrahenta.
-
Obsługi funkcja koordynatora, który może ograniczyć dostępy dla pozostałych handlowców
-
Złożenia reklamacji
Możliwości operatora:
• Zarządzania dostępności elementów panelu kontrahenta. Dzięki temu, że Panel B2B jest odzwierciedleniem bazy systemu ERP, dostęp może być bardzo dedykowany.
• Możliwość zmiany uprawnień kontrahenta np. zablokowania możliwości składania zamówień w przypadku braku płatności
• Podjęcie decyzji o tym jaka grupa towarowa będzie wyświetlała się na platformie B2B.
• Innych dedykowanych funkcjonalności i uprawnień.
