Smart neoB2B


 

Logika działania:

 

Webowy panel B2B usprawnia proces realizacji zamówień za pośrednictwem Internetu.

Składa się z dwóch podstawowych elementów:

panelu B2B przeznaczonego do realizacji zamówień, oraz panelu administratora, który umożliwia konfigurację współpracującego ERP.

  • Rozwiązanie do pracy na: na komputerach/laptopach/tabletach

  • Kluczowa zaleta: Informacje zawarte w Panelu B2B są odwzorowaniem danych z systemu ERP, dzięki czemu klient ma dostęp do bieżących danych na temat: statusu realizacji zamówienia, stanów oraz cen asortymentu, historii zakupów faktur i wielu innych, aktualnych informacji. Panel ma możliwość modyfikacji pod dedykowane dla branży potrzeby klientów.

  • Integracja: systemy ERP

Możliwość kontrahenta:

•    Wyświetlanie bieżącego stanu magazynowego towarów


•    Wyświetlania informacji na temat dowolnego produktu (nazwa, grupa, cena, opis, atrybuty, zdjęcia, dostępność itp.)


•    Złożenia zamówienia na dany towar.


•    Sprawdzenia statusu realizacji zamówienia.


•    Sprawdzenia stanu limitu kredytu kupieckiego.


•    Pobranie faktury zakupu.

Możliwość kontrahenta:

  • Obsługi Panelu  w różnych językach i walutach.

  • Wygodnego filtrowania list

  • Korzystania z indywidualnych bądź ogólnych promocji,

  • Zamawiania produktów przygotowanych tylko dla danego Kontrahenta.

  • Obsługi funkcja koordynatora, który może ograniczyć dostępy dla pozostałych handlowców

  • Złożenia reklamacji

Możliwości operatora:

•    Zarządzania dostępności elementów panelu kontrahenta. Dzięki temu, że Panel B2B jest odzwierciedleniem bazy systemu ERP, dostęp może być bardzo dedykowany.

•    Możliwość zmiany uprawnień kontrahenta np. zablokowania możliwości składania zamówień w przypadku braku płatności

•    Podjęcie decyzji o tym jaka grupa towarowa będzie wyświetlała się na platformie B2B.

•    Innych dedykowanych funkcjonalności i uprawnień.